Poklicna deformacija

Med opravljanem običajnega dela, se med prispelimi elektronskimi sporočili znajde tudi obvestilo, ki se glasi: “Danes, dne 20. februarja, vas vljudno prosimo, da se ob 12ih odjavite iz omrežja in ugasnete svoje računalnike zaradi nujnih vzdrževalnih del“. Podpisani, vodja informatike – beri magister znanosti. Zaposleni pridni kot mravljice, predvsem pa ubogljivi, pogasnejo svoje računalnike nekaj minut pred dogovorjeno uro. Mine ura, dve. “Kaj zdaj? Lahko prižgemo?

Zaposleni med preštevanjem neonskih luči na stropu pisarn solidarno določijo grešnega kozla, da po telefonu preveri kako napredujejo vzdrževalna dela. Revež zavrti dobro znano številko oddelka za informatiko. Telefon zvoni v nedogled, ko se naposled le oglasi nič kaj prijazen in morda celo vsega naveličan glas. “Jaaaa, proooosiiiimmm?!“. Sledi nerazpoznavno mrmranje samemu sebi, na kar se klicatelj, kjub očitni nejevoljnosti vodje, opogumi “Dober dan, ali že lahko prižgemo svoje računalnike?“. Temu sledi izjava tedna “Pa kaj me kličete za to, saj sem že pred 1 uro poslal email, da lahko nadaljujete z delom!!“. Emmmmm, wtf? “Kako prebrati elektronsko sporočilo pri ugasnjenem računalniku na tečaju o internetu še nismo obravnavali, zato mi prosim oprostite, da sprašujem takšne neumnosti. Lep dan še naprej“. Očitno je shajanje z običajnimi uporabniki sila naporno, če od njih “znaš” bistveno več, predvsem kar se tiče poznavanja uporabe elektronske pošte.

Vsakršna podobnost z realnim svetom je zgolj naključje. Pri postopku preverjanja delovanja omrežja ni bila poškodovana nobena žival. Prav tako ni naključje, da je vse zaposlene res pričakalo obvestilo, da lahko pričnejo uporabljati svoje računalnike. Pisalo je “Sedaj lahko nadaljujete s svojim delom”.


Zapisano med: Internet. Če želiš lahko spremljaš odzive na zgoraj napisano ali pa narediš povezavo iz svoje strani.

Mnenja, rad jih prebiram :) »

  • Menil(a) je David dne 20.2.2008

    hja, niste edini. pri nas je kolegu crknil računalnik (disk je šel
    v nebesa). ko je klical informatike (imajo posebno telefonsko za
    pomoč), so mu rekli, da naj jih obvesti po e-mailu :)

  • Menil(a) je matejMM dne 20.2.2008

    Ojej, ojej, glede na to da delam v centru za informatiko, me prav
    zanima, če si tudi naši uporabniki mislijo nekaj podobnega o nas.
    Sicer pa imam tudi jaz na zalogi nekaj zgodbic, ki bi prikazale
    drugo plat…

  • Menil(a) je Uroš dne 20.2.2008

    @MatejMM: morda jim zastavite kakšen anketni list ;) sicer pa morda zgodbice iz druge plati kdaj drugič.

    @David: k sreči so naši sistemci dovolj sposobni, ne vem kako bi shajal z njimi, če bi bili tako brihtni. Je pa ta z diskom tudi posrečena :D

  • Menil(a) je Eva dne 20.2.2008

    Za crknat smešn! Pa kok se lahk to sploh zgodi v tem času? Jst bi
    se pogreznala v zemljo…

  • Menil(a) je sv3der dne 20.2.2008

    LOL pri nas je tako, da klicem helpdesk, ki je cca. 250km stran, ti
    nato klicejo nase v spodnjem nadstropju in meni posljejo mail z
    odprtim delovnim nalogom. spodnji nato odpravijo problem in nato
    sporocijo onim tam, da je delo poravljeno in slednji nato posljejo
    mail kjer povejo, da je problem odpravljen … druga zgodba pa je
    bila ta, da so sodelavcu, ker se je konstantno v razlicnih
    intervalih izklaplal monitor, menjali glavni napajalnik. po mesecu
    dni, so zamenjali kabel. sedaj dela :) obozujem tudi dneve, ko nam
    nadgrajujejo aplikacije – itak ne dela nic naslednje 3 dni …
    ampak tale tvoja je pa res bosa :D

  • Menil(a) je metatron dne 21.2.2008

    :) ))))))))) stari moj, kok se js sedaj smejim ko sem to prebral :) )))) pa tudi prigode v komentarjih so za crknit smešne :) :) :) … hvala, da si me spravil v dobro voljo že na začetku delovnega
    dne…

  • Menil(a) je seamus dne 21.2.2008

    Kaj nj rečem – verjetno nič kar nism že kdaj prej – informatiki :lol: Pa zmeraj dodam – hvala bogu, da je tko ker pol za avtomatike
    več ostane heheheheh

  • Menil(a) je štefka dne 21.2.2008

    TOLE SE ZIHER NANAŠA NA DURS!!!!

  • Menil(a) je Tanja dne 21.2.2008

    Hehe, še dobr da se kej takega pr nas ne more zgodit… ;) LOL!

  • Menil(a) je Eva dne 21.2.2008

    Tanja, very very LOL ;)

  • Menil(a) je Uroš dne 21.2.2008

    @Eva: je precej takšnih zgodbic ;)

    @sv3der: zanimivo, da takšnih stvari vodstvo ne opazi, ker bi se dalo marsikaj optimizirati. Ampak očitno ima vsaka firma kakšno zabavno cvetko, ki marsikoga nasmeji.

    @Metatron: me veseli, da sem pripomogel k lepšemu začetku delovnega dne.

    @seamus: je ta beseda informatik res takšna posebna. Čeprav se na vseh področjih najde kakšen “mojster”.

    @Štefka: ne bi vedel, ker tamkajšnjih informatikov ne poznam. Sem pa že bil v stiku z informatiki javne uprave in verjemi, vedno me spravijo v smeh :D Mimogrede, je kakšen poseben razlog za pisanje z velikimi, ali si želela svojo tezo poudariti. Velike črke so znak za nadiranje in tudi klicaji na omilijo velikih črk.

    @Tanja: sto ljudi, sto čudi.

    @Eva: sej smo vsi ljudje, ane. Čeprav so nekatere izjave nadvse bistroumne.

  • Menil(a) je Eva dne 21.2.2008

    Jap res je. :D

  • Menil(a) je Ciril dne 21.2.2008

    hahaha hudo! ne morm verjet. :) ))

  • Menil(a) je Darja dne 22.2.2008

    Pa saj to ni res. Ziher je bil to en blont informatičar.

  • Menil(a) je M&M dne 22.2.2008

    informatiki so res taki. hecni u božjo mater :)

  • Menil(a) je stardust dne 24.2.2008

    nobena zival? odkod pa izhaja potem beseda “the bug”? ;)

  • Menil(a) je Uroš dne 25.2.2008

    @Ciril: D

    @Darja: sem tudi sam najprej rekel. Saj ne more biti res.

    @M&M: smo ane ;) Upam, da se mi kdaj ne bo poslabšal do te mere.

    @stardust: samo preverjal so. Še ni bilo nič pokvarjeno ;)

  • Menil(a) je stardust dne 25.2.2008

    @uros: se… ;)

  • Menil(a) je anka dne 25.2.2008

    Aaahahahaahahaahaha…da dol padeš. Meni pa recimo internet enkrat
    dela, drugič ne dela, potem jih vedno znova in znova kličem in nato
    pride (večkrat) mojster z vso opremo….zamenja kable,pregleda
    server, preveri signal, zamenja modem, popije kavico…. pa še kar
    enkrat dela, drugič ne dela. Nato me pa še vprašajo, če nebi bilo
    pameto, da bi naročila boljši (dražji) internetni paket…

Povej mi svoje mnenje

Please copy the string Q7QNQc to the field below: