Na Santorini s Krete

Ravnokar sem vase stresel Mojito, ki je bil bistveno bolj podkrepljen z belim rumom kot običajno, zato bi lahko brez slabe vesti zapel “men se rola, v glavi vrti se….” Pa ne bom, ker posluh za petje ni moja vrlina in hkrati močno dvomim, da bi v lokalu kdorkoli prenašal moje kruljenje v jeziku, ki za oberkrajnerje zveni precej čudno. Glede na to, da ob obračanju glave levo in desno celotna slika precej zamuja, se že v naprej opravičujem, če bo kakšna stvar napisana nesmiselno in bo rep tam, kjer bi naj bila glava. Dopust pač ;)

Skratka, letos sva jo ubrala proti Grčiji na otok Kreta. Avio let so prestavljali po tekočem traku in na koncu je bila ura poleta že precej pozna – dvajset čez deveto zvečer in ko ima hudič mlade je teh ko listja in trave. Vzleteli smo šele okoli desete ure. S sončnim zahodom z vrha neba tako ni bilo nič. Po dvournem, nič kaj pretresljivem letu so nama ukradli še dodatno uro – le kdo si je izmislil te poldnevnike. Pred nami je bilo še dve uri levih in desnih ovinkov, katerih ni bilo ne konca ne kraja. Še dobro da sem pol poti, zvit kot čreva, prespal in se zbudil direktno pred hotelom Alianthos garden v kraju Plakias. Pogledam na uro, uuuu madona, kazalec je kazal na pol četrto zjutraj. Če sem ostal brez spanca, ki sem si ga takrat tako neizmerno želel, so poskrbeli vsaj za manjši prigrizek, ki je ob tej zgodnji uri še kako sedel. Kljub malenkostni zasanjanosti sem na poti proti hotelski sobi ujel napis INTERNET, ou yea!

Naslednji dan je bil rezerviran za raziskovalno dejavnost okolice hotela in mesta Plakias, ki se je kmalu razlegel v izležavanje na plaži. Kakopak, nivo spanca je bil še vedno nevarno pod običajnim. Sonce zažiga proti pričakovanjem, kar nama je dalo vedeti že v dopoldanskih urah, saj so bedrce postale prav simpatično rožnate. Hvala bogu za kozmetično industrijo in njihove hladilno / obnovitvene gele. Dan je tako minil pretežno v sanjah, niti vročina, ki v teh krajih resnično neusmiljeno pribija, ni motila mojega spanca na plaži. Še dobro, da na otokih ne kradejo, sicer bi mi lahko ukradli bližnje drevo, ki je služil za senco.

Grški ponos

Pozdravni dan, kjer turistični vodič predstavi možne aktivnosti in izlete, je bil najavljen za ponedeljek. Med ponujenimi izleti je bil tudi torkov enodnevni ogled sosednjega Santorinija, ki sva ga izbrala kot razvajanje za najino prvo obletnico poletne pravljice. Cena je bilo v mejah normale, sicer sva pa na dopustu, kjer je načeloma šparanje greh. Po druženju s ostalimi Slovenceljni v hotelu in debati z vodičko sva jo ubrala pod včerajšnjo senco, kjer sem baterije dodobra napolnil in se prepustil nadaljnjem uživanju najinega zadnjega dopusta v dvoje. Večerjo sva začinila s “specialnim” sladolednim izborom iz bližnjega bara, ki je z dodatki nežnih alkoholnih hlapov še kako teknil.

Čakajoč na katamaran

Zaradi zgodnjega odhoda izpred hotela naslednje jutro so nama poleg bujenja pripravili še okrepčilni zajtrk. Na poti proti pristanišču smo pobrali goste iz drugih hotelov. V enem izmed njih se je pridružil ata iz švabarije, ki je že navsezgodaj švical, kot bi ravnokar zaključil s savnanjem. Ker ga je slednje očitno jezilo, ga je zamujanje enega izmed gostov dobesedno vrglo iz tira in tako ni šlo brez obveznega švabskega klopotanja – da jih nihče razen njih samih ne razume, pa tako ni pomembno. Dan se mu je tako začel precej klavrno. Smola pa taka. Midva sva za razliko od njega in njemu podobnih skušala čimbolj uživati.

Belo modra kombinacija s čudovito Bogenvilijo

Pluli smo s katamaranom Sea Runner, ki je za pot do Santorinija potreboval le dobri dve uri, kar je glede na razdaljo zelo pohvalno. Pretirane gneče ni bilo, zato sva lahko sedeže po želji menjavala, vmes pa si privoščila malo vetra v laseh na terasi zadnjega dela katamarana. Po prihodu v pristanišče pod mestom Fira na otoku Santorini so nas nabasali na avtobuse, s katerimi smo jo ubrali navzgor po cesti vklesano v skorajda živo skalo do prvega postanka – mesta Pyrgos. Že v osnovi mi čredno raziskovanje ni ravno v veselje, ko pa želim napraviti kakšno fotografijo, pa še posebno ne. Zato sva kolikor hitro je bilo mogoče, izbrala svojo pot skozi staro mesto in se izognila pretirani gneči. Randevú točke so namreč bile v naprej dogovorjene, kar je olajšalo samostojno raziskovanje.

Pogled na Oio

Vročina je naraščala, z njo pa tudi gneča, predvsem zaradi neorganiziranosti agencij, ki svoje skupine sprehajajo po istem vrstnem redu in da je vse skupaj še bolj zabavno, tudi ob istem času. Tako se na enem mestu nagnete tudi to 30 avtobusov. In mesto kot je Oia to s težavo prenese. Čeprav sva jo ubrala po svoje, se glavni ulici nisva mogla izogniti – “ovce” levo in desno, vse naokoli pa tako zanimivo, da je vsak milimeter potrebno raziskati do potankosti. Vse skupaj tako izgleda kot eno veliko mravljišče, kjer je kontrola po smeri gibanja že zdavnaj pošla. Zato je tudi fotografiranje potekalo kot po tekočem traku, skušal sem le izbrati pozicijo, ki ni ravno dišala po turistično/amaterski, kar pa v vsej tej gneči ni ravno mačji kašelj. Ker so že psi s svojim poležavanjem nakazovali, da je gibanje po mestu čisti nesmisel, sva se tega načela držala tudi sama in se zleknila v eni izmed tavern, kjer sva se okrepčala z odličnim gyrosom ter osvežila z ledeno hladno izvirsko vodo.

Oia

Nihče me ne opazi :(

Med povratkom sva se odločila, da Santorini raje obiščeva v vremenu in tudi gneči bolj prijaznem času, ko bo sprehod skozi mesto užitek. Vsaka šola nekaj stane, zato samo nasvet, julij in avgust nista primerna za obisk tega otočka, vsaj ne za raziskovanje luštnih mestec. Ob vsej tej gneči otok izgubi svojo čarobnost in posebnost. Kljub vsemu sem bil ob večeru nad izplenom fotografij presenečen, saj so bile svetlobne razmere dobesedno za posrat. Ker pa je bil ta dan hkrati otvoritev mojih fotografskih dejavnosti na otoku, se zato vse skupaj začenja tukaj. Enostavno sem prve dni potreboval odklop, pot sredi noči pa tudi ni nič kaj fotogenična.

Na terasi

Glede na obilico prostega časa in na to, da sva s sabo prinesla tudi MacBooka, lahko fotografije obdelam še preden bom prestopil domači prag in si tako prihranim mukotrpno delo ob povratku, ko obdelavi fotografij ni videti konca ne kraja. Prisotnost brezžičnega interneta pa ponuja možnost, da nekaj grškega utripa spravim tudi med vrstice, za katere upam, da niso preveč utrujajoče. Tukaj je namreč vsak najmanjši gib pravi napor, napenjanje možganov pa tako ali tako nima smisla. V naslednjih dneh sva rezervirala Toyotinega malčka, ki naju bo 7 dni vozil po južnem predelu otoka, fotoaparat pa je skoraj vedno v nahrbtniku.

Proti domu

Ura je že krepko čez polnoč zato samo še Jasas oz. Kali nichta do prihodnjič!

Zapisano med: Fotografija. Če želiš lahko spremljaš odzive na zgoraj napisano ali pa narediš povezavo iz svoje strani.

Mnenja, rad jih prebiram :) »

• Menil(a) je David dne 10.7.2008

opa, tole bo pa tekoče obveščanje z dopusta. prvi del je obetajoč :)

• Menil(a) je CyMaN dne 10.7.2008

Uh, vidim da je letos Kreta kar priljubljena destinacija. Moji tudi letijo v soboto, škoda da ne grem zraven.

lep pozdrav in uživajta!

• Menil(a) je Jan dne 10.7.2008

ooo kul javljanje :) upam, da se bosta še naprej zabavala in pričakujem še obilo dobrih fotk ;)

• Menil(a) je Spela dne 10.7.2008

Vidm, da vama prav nč ne manjka. Želim vama veliiiko uživancije še naprej :)

• Menil(a) je Mjujči dne 10.7.2008

Zelo zelo fajn slikce, teksta pa nisem bral, itak piše, da uživaš.

• Menil(a) je Eva dne 10.7.2008

Super, sam gužva je pa res nora v Grčiji, kamorkoli se obrneš. Pri nama je sicer letos blo neverjetno mirno in brez gneče (torej fenomenalno), so pa za drugo sredino julija in avgust klasično napovedani Italijani, tako da naj bi bila Grčija taboljš za konec junija al pa septembra. Uživajta še naprej.

• Menil(a) je MR. Foto dne 10.7.2008

Na Santorini morata OBVEZNO iti gledati sončni zahod. To je neverjetno – zbere se miljon folka in ko sonce pade v vodo vsi ploskajo…amazing feeling :D Škoda, k ga letos ne bom dožvel :(

• Menil(a) je Ivan Grozni dne 11.7.2008

Ful te pogrešamo v službi!!! Vrni se!

• Menil(a) je Vasco Tabasco dne 11.7.2008

Dej, spravi se ven iz te net luknje in se pojdi kopat, orkalapipa! Web imaš tudi doma. :)

• Menil(a) je mikimiska dne 11.7.2008

mamljivo…

• Menil(a) je mankica dne 11.7.2008

heheh. Mac all the way. ;) tko nekak je blo, ko sem bila jaz čez lužo. Prav fletno prav pride od časa do časa. Če ne drugega, vsaj da fotke spraviš na primerno mesto. :)
    Sicer pa – glede na to, da pri meni in mojim zmenkom z morjem letos očitno nič ne bo, je super vsaj malo prebirat in uživat s tistimi, ki se grejejo pod vročim soncem, v družbi krasnih motivov, pa s koktejli v roki in s krasnim morjem … Uživajta!

• Menil(a) je Uroš dne 12.7.2008

@David: drugi del bo sigurno še iz teh krajev ;)

@Cyman: se ti zdi, tukaj sicer ni ravno veliko Slovencev, ampak otok je precej velik, tako da se lepo razporedijo.

@Jan: nekaj je že novih, tako da v kratkem bo spet kaj za prebrat

@Špela: se bova potrudla uživat na max

@Mjujči: hvala

@Eva: tu na Kreti sicer ni tolikšna, vsaj sodeč po plažah. Očitno je Santorini tisti, na katerega se v gručah nabaše über preveč ljudi.

@Miha: na žalost je izlet kratek in se vračamo ko je sonce še precej visoko, sicer pa bi zahod raje videl iz hotelske sobice ali balkona ob kakšnem koktailu, brez nepotrebne gužve ;)

@Ivan in Vasco: zakaj pa skačeta po netu med službenim časom :D :D :D Vasco, sej vem da je doma, sam je tu boljši :D

@Mimimiška: anede ;)

@Mankica: Včasih sem sabo nosil prenosni disk, ki je bil neverjetno počasen, pa ponavadi se je spraznil po prvi 4G prenešeni kartici. Tole je mučos bolje, pa še kakšna obdelava pride prej na vrsto. Če pa bo kaj koristilo, bom v naslednjo objavo spravil košček plaže in osvežilne vode ;)

• Menil(a) je Zivana K. dne 21.7.2008

Jasu Uroš! Čisto slučajno odkrila tvojo spletno stran. Pohvalno. Fantastične fotke. Poučno čtivo. Feedback:)
    Lep pozdrav iz peklensko vroče & vedno bolj oblegane:) Krete, Živana (Gulet:-)

• Menil(a) je Uroš dne 21.7.2008

@Zivana: no tole pa je presenečenje in hvala za pohvale, ki pa jih vračam, saj je bilo s strani agencije in tudi hotela vse v najlepšem redu. Sva pa bila presenečena, da smo bili prvi Slovenci v tem hotelu. Vročine vam nič kaj ne zavidam :) Prav paše malo ohladitve v deževni domovini.