Čez vikend v Logarsko

Po krajšem deset dnevnem blogarskem oddihu se spodobi, da najprej objavim nekaj starih dolgov, ki že lep čas čakajo v zaprašenem kotu 320 gigazložnega diska. Prijetno sit od popoldanskega piknika sedim na vrtu z Macbookom na kolenih in razmišljam, kje sploh začeti. Bil je petek, eden tistih, ko veš, da bo vikend maksimalna uživancija. Vreme sicer ni bilo najbolj ugodno, a če vedno čakaš na lepo, sončno, brez oblačka, potem ti vikendov kmalu zmanjka, zato smo se držali prvotnega plana, da vikend preživimo v objemu narave. Aleš, Špela, Tanja in moja malenkost smo okoli pol druge ure že drveli mimo Ljubnega, naprej skozi Luče proti Solčavi, po plačilu vstopnine (6€) ob vstopu v Logarsko dolino pa smo imeli le še nekaj kilometrov do naše končne destinacije – Doma planincev v Logarski dolini.

Brez besed ;)

Prijazen sprejem oskrbnice me je takoj prepričal, da z nastanitvijo in postrežbo ne bo težav in ker smo bili že pošteno lačni, smo sobo le na hitro ošvrknili. Kosilo, odlično. Okus domač in brez tistega identičnega okusa brezdomišljijskih omak iz vrečke, ki jih teden za tednom otepam med odmori za malico. Sicer se tudi tukaj najde nekaj za tiste, ki enostavno ne zdržijo brez dunajskega in pomfrija, ampak načeloma imam to kombinacijo še najraje, če je ne vidim nikoli več. Po kosilu je Špela ugotovila, da bogu za hrbtom in trikrat levo, med samimi skalami, daleč stran od vsakodnevnega vrveža, deluje brezžični internet. Ko ob tej ugotovitvi sam sebi rečeš jupi in se že v naslednji minuti priklopiš ter blekneš kakšno na Twitter, ugotoviš, da si v vso to tehnologijo že precej globoko zabredel.

Korenin ne manjka, zato je fotografiranje med hojo prava loterija :)

Ku-ku

A ker je bil namen vikenda drugačen, smo s to dejavnostjo po hitrem postopku zaključili, raztovorili prtljago ter jo ubrali na sprehod proti slapu Rinka. Pot skozi gozd vodi mimo oglarske koče, kjer so nekoč pripravljali leseno oglje in sodeč po ogljenih ostankih, to počnejo še danes. Nadaljevali smo po gozdni poti, ki večkrat prečka rečno strugo, o vodi pa v tem letnem času žal ni ne duha ne sluha. Vmes se je prikradlo nekaj popoldanskega sonca, kar je pripomoglo k prijetnim pozno popoldanskim temperaturam.

Rečna struga suha kot poper

Pravljični gozd

Po dobri uri hoje in nekaj ujetih fotografij smo se odločili, da bo za ta dan dovolj, saj nas je v koči čakala še večerja, katere nikakor nismo želeli zamuditi. Malo smo še posedeli na klopci, od koder je bil lep razgled na obdajajoče vrhove Kamniških alp, dobro oko pa je lahko razločilo tudi dom na Okrešlju, katerega sem v teh dneh z Alešom nameraval obiskati.

Počitek, čvek in razgled proti vrhovom

A "tjale" greva?

Vrnili smo se po cesti, da prihranimo nekaj časa, pa tudi sonce se je skrilo za oblake, ki so z neverjetno vztrajnostjo silili preko vrhov. Temperatura se je zato hitro spustila, temu primerno smo pospešili tudi korak. Ko smo prispeli v kočo, je že dišalo po odličnem golažu in obari, ki sta kljub kosilu izpred nekaj ur, sedla kot ata na mamo. Med večerjo je smeh, pri katerem enostavno ne moreš ostati resen, dobil svoj obraz. Ekipa kolesarjev je namreč prav pod oknom naše sobe imela privat piknik in eden izmed prisotnih, ki je ustvarjal neverjetno nalezljiv smeh, je ravno v času večerje pri sosednji mizi ubijal že n-to pločevinko piva.

Tudi nekaj skal se je našlo

Sinhroni trojček ;)

Po večerji sem imel namen urediti dnevni fotografski izkupiček, a je kabel za prenos iz neznanega razloga ostal doma, tako smo večer zaključili v filmskem duhu. Naslova se niti v sanjah ne spomnem, vem samo to, da sem šele naslednje jutro dojel bistvo. Med filmom nas je presenetil tudi izpad elektrike (tu bi se zahvalil g. Alessandru Volta izumitelju prve baterije), saj je deževje, ki je bilo napovedano že v popoldanskih urah doseglo tudi Logarsko dolino. Odnesli smo jo brez posledic, saj je ostalo le pri treskanju in močnemu nalivu. Za konec je padel le še plan za naslednji dan, v upanju seveda, da deževje do jutra zaključi svoje poslanstvo.

Moja neumnost

Tanja v elementu

Zapisano med: Fotografija. Če želiš lahko spremljaš odzive na zgoraj napisano ali pa narediš povezavo iz svoje strani.

Mnenja, rad jih prebiram :) »

• Menil(a) je matejMM dne 8.9.2008

Logarska je super! Pogrešal sem edino kakšno označbo ob poti, ki bi povedala, koliko je še do slapa Rinka.

• Menil(a) je Uroš dne 8.9.2008

@matejMM: a veš, da smo se podobno tudi sami spraševali. Smerokazi so, časovnega podatka pa ni, no morda je bil kje čisto na začetku.

• Menil(a) je Sweet sensation dne 8.9.2008

Logarska je vedno lepa. Čudovite fotografije, prva mi deluje kot iz kakšne reklame. :)

• Menil(a) je Spela dne 8.9.2008

Kul…prvi dan si že dal skozi ;) Sem ravno včeraj rekla Tanji, da enkrat vmes med tvojimi vnosi sledi tudi moj…i hope :D Al bi raje, da počakam do konca, ker moj bo strnjen v eni objavi ;)

• Menil(a) je Uroš dne 9.9.2008

@Sweet sensation: dobrodošla in hvala. Na katero reklamo pa te spominja ;)

@Spela: a to je bilo tisto tipkanje za mojim računalnikom :D Objavi kadar hočeš, sicer sem pričakoval, da boš prej objavila :)

• Menil(a) je Sweet sensation dne 9.9.2008

Razmišljam in razmišljam, pa mi ne pade na pamet, na kaj me spominja. Ampak takoj ko sem jo zagledala, sem pomislila na reklamo. Če ne za kaj drugega pa za laptop. Sodobna komunikacija s svetom v neokrnjeni naravi ;)

• Menil(a) je Uroš dne 9.9.2008

@Sweet sensation: :D super ideja, pa tako sem razmišljal o kakšnem pametnem naslovu. Ti pa kot iz topa ;)

• Menil(a) je Sweet sensation dne 9.9.2008

Hitre ideje zato, ker je danes lepo jutro, pa mi možgančki hitreje delajo kot ponavadi.

• Menil(a) je Uroš dne 10.9.2008

@Sweet sensation: imaš prav in danes bo še en dan, ko bodo ideje kar vrele na plan ;)

• Menil(a) je Sweet sensation dne 10.9.2008

Vsak dan je lahko najlepši dan, samo tako ga moraš doživeti. Na polno. In tako se bodo ideje rojevale kar same od sebe. Želim ti čim več takšnih dni. :)

• Menil(a) je irena dne 17.9.2008

zelo ste bili pridni tačas, ko me ni bilo doma! haha!

• Menil(a) je kr enA dne 22.9.2008

ej stari pa js \ivim u logarski ska nis pr[u mal na ubisk!!!!