V Brezno po Kugo

Ravno sem zaključeval v službi, ko se mi na telefonu izpiše neznana številka. Oglasim se. “Dober dan…” odgovori sogovornik. “Imamo eno dobro novico. Če bo vse po sreči, se bo g. Gruber ta teden vozil z novim avtomobilom”. Na obrazu se mi je v trenutku narisal nasmešek do ušes, saj sem klic pričakoval šele v drugi polovici julija. Po krajši debati po telefonu sem se proti domu peljal z občutki petletnega otroka, ki je pravkar dobil novo igračo, s to razliko, da sem jaz nanjo moral še malo počakati.

Ker smo ravno ta vikend nameravali vsi trije na izlet proti Gorenjski, je bila novica več kot dobrodošla. Takoj naslednji dan sem pričel z urejanjem zavarovanja in pridobivanjem kredita in po tihem upal, da se ne bo slučajno od kod prikradel kakšen Murphy in mi zagodel kakšno nevmesno. K sreči je šlo vse kot po maslu in že je bil tu četrtek, ko se je bilo potrebno posloviti od petmestnega zneska na računu. A ne za dolgo, saj smo vsi trije že uro kasneje drveli proti Breznu, kjer nas je pripravljena na nova potovanja čakala Fordova Kuga.

Kilometri so se vlekli v nedogled in kar ni in ni bilo konec ovinkov. Kljub nestrpnosti sem vozil kar se da varno, saj si nisem želel zaradi svoje neučakanosti napraviti kakšne cestne neumnosti. Naposled sem le ugledal obcestno označbo za Avtomarket Rebernik in špicljal, če je Kuga morda že kje na vidiku. Po nekaj avtogramih in plačilu cestnine sem z novimi tablicami racal po stopnicah v spodnje prostore, kjer me je čakal “šnel kurz” za novopečenega kužnega lastnika ;) Občutek, ko sedeš v svoj novi avto, ko ima še tisti značilen vonj po novem, je fenomenalen. Kar ni mi ga bilo za peljati v deževno popoldne, ki se je razvleklo čez celotno dolino.

Zakaj ravno Ford? Kaj pa vem, morda ravno ljubezen na prvi pogled ;) , Skratka, kmalu po rojstvu Eline sva vedela, da bo počasi potrebno kakšno ne ravno Mini vozilo. Začela sva pri enoprostorcih. Tanja je oko vrgla na Fordovega S-Max-a, od koder sem na spletni strani Forda zajadral v SUV kategorijo. Po dolgem in počez sva preverila še ostale proizvajalce in na koncu me je izmed palete znamk (Toyota, Mazda, VW, Nissan, Honda, Peugeot, BMW….) prepričal Ford s svojo Kugo. Vprašanje, ki sem ga prejel največkrat, je bilo “zakaj pa bencinerja”. In zakaj ne, sem odvrnil. Enostavno mi ni razumljivo, da vsi brezglavo rinejo na dizle. Bencinski motor in želja po dodatni opremi je botrovalo, da je bilo avto potrebno izdelati po naročilu, saj so tisti iz zaloge v večini dizel.

Po 600-tih kilometrih, ki sem jih čez vikend napravil, lahko rečem, da je avto izpolnil moja pričakovanja. Motorju se začne dogajati že pri 1100 obratih, kjer pri 2000 dobi brco v rit, ki zaleže vse do 6500. Tega pri dizlu ni, kar je eden večjih razlogov proti le-temu. Vajen sem Minija in vem, da bi bil nesrečen, če bi se vse veselje dogajalo v razponu le dobrih 1000 obratov. 6-stopenjski menjalnik je natančen in omogoča umirjeno vožnjo skozi naselja tudi v peti prestavi, kar pogojuje dobršna mera navora, ki bi naj znašala okoli 320Nm. Lega na cesti je odlična, le višjega sedišča se bo potrebno navaditi. V Miniju sem bolj kot ne pri tleh. Prostora v prtljažniku je dovolj in če bo potreba, ga lahko razširim s strešnim kovčkom. Edina pomanjkljivost ta hip je prižiganje luči, ki se sicer samodejno prižgejo, a le v mraku. Podnevi jih je namreč potrebno ročno prižigati, kar je pomenilo, da sem prejemal kar nekaj žmrkastih pozdravov od nasproti vozečih vozil. Poraba je pričakovana, kot se za takšen motor spodobi in močno dvomim, da se bo povprečje ustalilo na enomestni številki. Če bo kriza, mi še vedno ostane plin, a o tem bo razmišljal kdaj drugič.

Ker je avto v prvi vrsti namenjen prevažanju Eline, sem želel varen avto. Glede na NCAP zvezdice sklepam, da se ob trku dobro obnese in hkrati upam, da mi ne bo potrebno opazovati Fordovega znaka na svojem čelu, ki se trenutno sveti na sredini volana. Drug pogoj je bila klima, ki se je te dni izkazala za učinkovito, saj je brez nepotrebnega pihanja tam, ko to ni treba, hladila kabino na Elini ustrezno temperaturo. Verjamem, da obstaja še marsikateri avto, ki zadostuje tema dvema pogojema, a mu najverjetneje manjka tista pika na i – drugačnost. Po naravi se nerad odločam za običajne stvari, zato je primarni avto tudi Mini. Od športnih terencev pa po mojem mnenju Kuga najbolj izstopa, kljub temu, da imajo vsake oči svojega malarja.

Ker časa za fotkanje ta vikend še ni bilo, kakor tudi ne obširnejšega testa, naj bo dovolj fotografija iz Fordo-ve strani. (barva in model ustrezata)

Ford Kuga 2.5T
Ford Kuga 2.5T


Zapisano med: Malo mešano. Če želiš lahko spremljaš odzive na zgoraj napisano ali pa narediš povezavo iz svoje strani.

Mnenja, rad jih prebiram :) »

  • Menil(a) je jerry dne 6.7.2009

    o, hudooooo!

  • Menil(a) je had dne 6.7.2009

    veliko srecnih in varnih kilometrov..

    tudi meni je hudo prisrcna kuga, kljub svojemu imenu.. a je skrivnost za kaksno ceno si ga dobil?

  • Menil(a) je Gregor dne 6.7.2009

    Upam, da se je ne boš preveč nalezel. :) Jaz nisem neki fan Forda, ampak Kuga je tudi meni precej všeč. V SUV razredu res zmaga. Glede varnosti pa je tak tak… Vsi proizvajalci sedaj delajo le na tem, da dobijo čim več točk na NCAP testih. Ti testi pa so sicer korektno opravljeni, vendar žal ne morejo pustvariti dejanskega trka, ki se lahko zgodi. Tako so te zvezdice bolj kot ne marketinška finta. Vsi novi avti, razen tisti, ki prihajajo iz Kitajske (in morda kmalu tudi Indije), so dovolj varni.
    Skratka, upam, da ti bo dobro služil.

  • Menil(a) je jerry dne 6.7.2009

    jaz bi rdečega minija zamenjal za kugo, če je možno?:))

  • Menil(a) je Uroš dne 6.7.2009

    @jerry: zdaj imaš že drugi razlog, da se oglasita ;)

    @had: hvala, drugače pa cena ni skrivnost – dobrih 32k eur z upoštevanim 10% popustom.

  • Menil(a) je denis zupan dne 6.7.2009

    Kuga mi je bila všeč že od samega prihoda in spada v moj razred Izbranih.

    Povej, glede na 2.5T mašino, koliko je kaj žejna? Pa fotke čimprej objavi, seveda ;)

  • Menil(a) je Uroš dne 6.7.2009

    @Gregor: avta sem bom definitvno nalezel, vsaj prvih nekaj dni. Se pa strinjam, da so zvezdice čisti marketing, saj danes težko kupiš avto, ki jih ne bi imel 5. Bo potrebno lestvico popravi :)

  • Menil(a) je Uroš dne 6.7.2009

    @Denis: ko pohodiš stopalko za plin do konca, si vzame dobrih 38L, v šesti prestavi pri cca 120 pa se poraba umiri na cca 7-8L. Tako da je vse odvisno od teže noge voznika. Sicer pa je za bolj realne številke potrebno narediti par 1000 km, da se vse skupaj uteče.

  • Menil(a) je matejMM dne 6.7.2009

    Dobrodošel v “Fordovi” družini in seveda srečno vožnjo!

  • Menil(a) je metatron dne 6.7.2009

    sedaj bojo pa očitno namesto “mini izletov”, “maksi izleti” :) … hudo

  • Menil(a) je Uroš dne 6.7.2009

    @matejMM: hvala ;) a imate Fordovci tudi kakšne skupne izlete? Ti si na Focusu, ane?

    @metatron: :D Minija v prtljažnik, pa gremo :D Drugače pa Mini ostaja doma.

  • Menil(a) je SoulMan dne 6.7.2009

    Uf, čestitke za dober nakup. In čestitke za izbor motorja. Tudi jaz namreč ne razumem najbolje dizelmanije, predvsem v primeru, ko je govora o mislim da najboljšem (skoraj) Fordovem motorju.

    Je pa tukaj greh spraševat po porabi. Takšnega motorja se ne kupi, če ima človek namen varčevat. Lahko pa računaš na 10-12l v mešanem ciklu. Sam sem s Focusom ST (enak motor) imel porabo cca. 15-20 s “pedal to the metal” vožnjo, najnižje pa se ga da spravit na cca. 10. Ampak če imaš v takšnem avtomobilu takšno porabo, potem si kupil napačen motor. :)

    Fordaši izletov nimajo, so pa redni pikniki. Tam pa boš s tem eksotom zagotovo zaželjen.

  • Menil(a) je Spela dne 6.7.2009

    Fajn je, fajn :) Tudi zadaj je prostoren ;) Sicer pa, kolikor te poznam, se ti itak ne bi zadovoljil z enim ”navadnim” avtom ;)

  • Menil(a) je matejMM dne 6.7.2009

    @Uros: Da bi imeli “fordovci” kakšne organizirane izlete ne vem, lahko se pa to spremeni ;)

    Ja, pri nas je Focus doma, kaj večjega ne gre v garažo, že tako je le par cm prostora na vsaki strani. Pred nakupom sva ga pomerila, če gre noter ;) Čisto zares!

  • Menil(a) je teta ksenija dne 6.7.2009

    želim vam srečno in varno vožnjo.

  • Menil(a) je milc dne 27.10.2009

    Dober nakup.
    FORD KUGA je zelo dober avto. Sem lastnik dizla FORD KUGA 2.0TDCi (136KM) TITANIUM. Pospeški so OK…vožnja je udobna, notranjost je všečna.
    Naj povem, da sva se z ženo odločala med sledečimi avtomobili, ki sva jih tudi preizkušala: FORD KUGA, TOYOTA RAV-4, NISSAN Qashqai, VW TIGUAN, RENAULT KOLEOS.
    Rezultati testa so bili sledeči:
    RENAULT KOLEOS – dober avto, vendar nevšečna oblika,
    VW TIGUAN- dober avto vendar preveč kockast
    NISSAN Qashqai – notranjost plastična, vsak drug ga ima
    TOYOTA RAV-4 – sama plastika v notranjosti- armaturna plošča je brez mehkega materiala- najslabša notranjost med testiranimi
    FORD KUGA – trenutno najlepši SUV, kvalitetna notranjost, udobna vožnja…

Povej mi svoje mnenje

Please copy the string PZS5SL to the field below: