Poklicna deformacija
Med opravljanem običajnega dela, se med prispelimi elektronskimi sporočili znajde tudi obvestilo, ki se glasi: “Danes, dne 20. februarja, vas vljudno prosimo, da se ob 12ih odjavite iz omrežja in ugasnete svoje računalnike zaradi nujnih vzdrževalnih del“. Podpisani, vodja informatike – beri magister znanosti. Zaposleni pridni kot mravljice, predvsem pa ubogljivi, pogasnejo svoje računalnike nekaj minut pred dogovorjeno uro. Mine ura, dve. “Kaj zdaj? Lahko prižgemo?”
Zaposleni med preštevanjem neonskih luči na stropu pisarn solidarno določijo grešnega kozla, da po telefonu preveri kako napredujejo vzdrževalna dela. Revež zavrti dobro znano številko oddelka za informatiko. Telefon zvoni v nedogled, ko se naposled le oglasi nič kaj prijazen in morda celo vsega naveličan glas. “Jaaaa, proooosiiiimmm?!“. Sledi nerazpoznavno mrmranje samemu sebi, na kar se klicatelj, kjub očitni nejevoljnosti vodje, opogumi “Dober dan, ali že lahko prižgemo svoje računalnike?“. Temu sledi izjava tedna “Pa kaj me kličete za to, saj sem že pred 1 uro poslal email, da lahko nadaljujete z delom!!“. Emmmmm, wtf? “Kako prebrati elektronsko sporočilo pri ugasnjenem računalniku na tečaju o internetu še nismo obravnavali, zato mi prosim oprostite, da sprašujem takšne neumnosti. Lep dan še naprej“. Očitno je shajanje z običajnimi uporabniki sila naporno, če od njih “znaš” bistveno več, predvsem kar se tiče poznavanja uporabe elektronske pošte.
Vsakršna podobnost z realnim svetom je zgolj naključje. Pri postopku preverjanja delovanja omrežja ni bila poškodovana nobena žival. Prav tako ni naključje, da je vse zaposlene res pričakalo obvestilo, da lahko pričnejo uporabljati svoje računalnike. Pisalo je “Sedaj lahko nadaljujete s svojim delom”.
Menil(a) je David dne 20.2.2008
hja, niste edini. pri nas je kolegu crknil računalnik (disk je šel
v nebesa). ko je klical informatike (imajo posebno telefonsko za
pomoč), so mu rekli, da naj jih obvesti po e-mailu 🙂
Menil(a) je matejMM dne 20.2.2008
Ojej, ojej, glede na to da delam v centru za informatiko, me prav
zanima, če si tudi naši uporabniki mislijo nekaj podobnega o nas.
Sicer pa imam tudi jaz na zalogi nekaj zgodbic, ki bi prikazale
drugo plat…
Menil(a) je Uroš dne 20.2.2008
@MatejMM: morda jim zastavite kakšen anketni list 😉 sicer pa morda zgodbice iz druge plati kdaj drugič.
@David: k sreči so naši sistemci dovolj sposobni, ne vem kako bi shajal z njimi, če bi bili tako brihtni. Je pa ta z diskom tudi posrečena 😀
Menil(a) je Eva dne 20.2.2008
Za crknat smešn! Pa kok se lahk to sploh zgodi v tem času? Jst bi
se pogreznala v zemljo…
Menil(a) je sv3der dne 20.2.2008
LOL pri nas je tako, da klicem helpdesk, ki je cca. 250km stran, ti
nato klicejo nase v spodnjem nadstropju in meni posljejo mail z
odprtim delovnim nalogom. spodnji nato odpravijo problem in nato
sporocijo onim tam, da je delo poravljeno in slednji nato posljejo
mail kjer povejo, da je problem odpravljen … druga zgodba pa je
bila ta, da so sodelavcu, ker se je konstantno v razlicnih
intervalih izklaplal monitor, menjali glavni napajalnik. po mesecu
dni, so zamenjali kabel. sedaj dela 🙂 obozujem tudi dneve, ko nam
nadgrajujejo aplikacije – itak ne dela nic naslednje 3 dni …
ampak tale tvoja je pa res bosa 😀
Menil(a) je metatron dne 21.2.2008
:)))))))))) stari moj, kok se js sedaj smejim ko sem to prebral
:))))) pa tudi prigode v komentarjih so za crknit smešne 🙂 🙂
:)… hvala, da si me spravil v dobro voljo že na začetku delovnega
dne…
Menil(a) je seamus dne 21.2.2008
Kaj nj rečem – verjetno nič kar nism že kdaj prej – informatiki
😆 Pa zmeraj dodam – hvala bogu, da je tko ker pol za avtomatike
več ostane heheheheh
Menil(a) je štefka dne 21.2.2008
TOLE SE ZIHER NANAŠA NA DURS!!!!
Menil(a) je Tanja dne 21.2.2008
Hehe, še dobr da se kej takega pr nas ne more zgodit… 😉 LOL!
Menil(a) je Eva dne 21.2.2008
Tanja, very very LOL 😉
Menil(a) je Uroš dne 21.2.2008
@Eva: je precej takšnih zgodbic 😉
@sv3der: zanimivo, da takšnih stvari vodstvo ne opazi, ker bi se dalo marsikaj optimizirati. Ampak očitno ima vsaka firma kakšno zabavno cvetko, ki marsikoga nasmeji.
@Metatron: me veseli, da sem pripomogel k lepšemu začetku delovnega dne.
@seamus: je ta beseda informatik res takšna posebna. Čeprav se na vseh področjih najde kakšen “mojster”.
@Štefka: ne bi vedel, ker tamkajšnjih informatikov ne poznam. Sem pa že bil v stiku z informatiki javne uprave in verjemi, vedno me spravijo v smeh 😀 Mimogrede, je kakšen poseben razlog za pisanje z velikimi, ali si želela svojo tezo poudariti. Velike črke so znak za nadiranje in tudi klicaji na omilijo velikih črk.
@Tanja: sto ljudi, sto čudi.
@Eva: sej smo vsi ljudje, ane. Čeprav so nekatere izjave nadvse bistroumne.
Menil(a) je Eva dne 21.2.2008
Jap res je. 😀
Menil(a) je Ciril dne 21.2.2008
hahaha hudo! ne morm verjet. :)))
Menil(a) je Darja dne 22.2.2008
Pa saj to ni res. Ziher je bil to en blont informatičar.
Menil(a) je M&M dne 22.2.2008
informatiki so res taki. hecni u božjo mater 🙂
Menil(a) je stardust dne 24.2.2008
nobena zival? odkod pa izhaja potem beseda “the bug”? 😉
Menil(a) je Uroš dne 25.2.2008
@Ciril: D
@Darja: sem tudi sam najprej rekel. Saj ne more biti res.
@M&M: smo ane 😉 Upam, da se mi kdaj ne bo poslabšal do te mere.
@stardust: samo preverjal so. Še ni bilo nič pokvarjeno 😉
Menil(a) je stardust dne 25.2.2008
@uros: se… 😉
Menil(a) je anka dne 25.2.2008
Aaahahahaahahaahaha…da dol padeš. Meni pa recimo internet enkrat
dela, drugič ne dela, potem jih vedno znova in znova kličem in nato
pride (večkrat) mojster z vso opremo….zamenja kable,pregleda
server, preveri signal, zamenja modem, popije kavico…. pa še kar
enkrat dela, drugič ne dela. Nato me pa še vprašajo, če nebi bilo
pameto, da bi naročila boljši (dražji) internetni paket…